Moja lista blogów

Moja lista blogów

niedziela, 22 lutego 2015

Rozdział 7-"Dziękuję"

Violetta:

Dziś jest nasz drugi dzień pobytu na Majorce więc postanowiliśmy iść na impreze do jakiegoś Clubu.Wyszliśmy o 22:00 z Hotelu i szliśmy jakieś 5 minut. Doszliśmy do jakiegoś naprawdę porządnego clubu, do którego nie wpuszczali wszystkich.
-Ej, wy jesteście z tego programu U-Mix?
-Tak to my.
-To śmiało wchodzcie.
-Chyba nawet tu jesteśmy sławni.-Zaśmiała się Ludmi
Ten club był super, tańczyliśmy i się super bawiliśmy nie powiem że trochę wypiliśmy.
Nagle jakieś głupki podeszli do mnie i zaczeli się przystawić:
- Hej, mała co ty tak robisz tu samotnie. - i przybliżył się do mnie ten palant.
-Hej zostaw ją, ona nie jest sama tylko ze mną.-Powiedział Leon, co mnie nawet zdziwiło.
-Ta,a ty to niby kto?-Powiedział ten burak i zarazem palant.
-Jej, jej...yh..Chłopakiem-powiedział to poważnie Leon, a ja zrobiłam dużę oczy.
-Ta bo uwieże.
-No to pacz-i wtedy Leon mnie Pocałował co było dużym dla mnie szokiem o.O.
Tamci głupki sobie poszli a Leon zazczoł pytać mnie czy wszystko w porządku ja odpowiedziałam że tak ale nadal byłam zdziwiona że mnie pocałował.
-Viola tu jesteś chodz idziemy coś zaspiewać-powiedział cami i mnie pociągneła za sobą.

Violetta
Fran
Naty
Ludmi
Cami
Wszystkie

I come home in the morning light 
My mother says "When you gonna live your life right?"
Oh, mother dear we're not the fortunate ones 
And girls they want to have fun 
Oh, girls just want to have fun 


The phone rings in the middle of the night 
My father tells "What you gonna do with your life?" 
Oh, daddy dear you know you're still number one 
But girls they want to have fun 
Oh, girls just want to have


That's all they really want
Some fun 
When the working day is done 
Girls - they want to have fun 
Oh, girls just want to have fun 


Girls - they want to have fun 
Oh, girls just want to have fun 


Some boys take a beautiful girl 
And hide her away from the rest of the world 
I want to be the one to walk in the sun 
Oh, girls they want to have fun 
Oh, girls just want to have 


That's all they really want
Some fun 
When the working day is done 
Girls - they want to have fun 
Oh, girls just want to have fun, 


They want to have fun, 
They want to have fun....


Na sam koniec wszyscy zaczeli bić nam brawo, co było bardzo fajne.

Ludmi:

Mam problem z Federico, on bardzo mni się podoba ale nie wiem jak mu to powiedzieć, bo jeśli ja mu się nie podobam i wtedy zepsuję naszą przyjaźń. Ach... dlaczego to musi być takie trudne.
Czasami bym chciała co on o mnie myśli. Możę spróbuję podpytać chłopaków, tak to narazie najlepsza z obcji. Dobrze że chodziasz dziewczyny mnie wspierają, Ale przecież Viola jest kuzynką Fede, ona napewno się czegoś dowie.
-Hej oczym tak myślisz?- zapytał mnie znajomy głos(federico)
-No wiesz o tym.....


/
Hej, przepraszam że tak długo czekaliście ale byłam w szpitalu co pewnie wiecię. Więć o to link do piosenki;httpshttps://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A pewnie znacie tą piosenke bo to klasyk.Kolejny rozdział pojawi się jutro. Więc miłego wieczoru
~Kasia

1 komentarz:

  1. Cudowny rozdział jak zawsze z resztą. Z niecierpliwością czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń