Moja lista blogów

Moja lista blogów

piątek, 20 lutego 2015

Rozdział 6-"Wakacje z przyjaciółmi"

Violetta:

Cała nasza paczka(czyt. Ja, Leon, Fra, Marco, Naty, Maxi, Cami, Broaduey, Ludmi i Fede)
postanowiliśmy lecieć na wakację na Majorce. A dokładniej to jutro lecimy, więc gadam przez telefon z dziewczynami myślimy co weźmiemy na te 10 dni.
-Ale się cieszę na ten wyjazd- powiedziała Lu.
-Chyba my wszystkie- poprawiła ją Camila.

Następny dzień (rano):

Naty:

Obudziłam się o 6:00, bo o 8:30 muszę być na lotnisku, a jeszcze mam parę rzeczy do spakowania.
Ubrałam się w to:
Po ubraniu i umyci się była godzina 8:00 więc wziełam swoją walizkę i poszłam się pożegnać z rodziną następnie wyszłam z domu i skierowałam się na lotnisko. Po 20 minutach byłam już na miejscu. Była już tam Violetta, Leon i Fran więc podeszłam do nich i zaczeliśmy gadać. Po 5 minutach wszyscy już byli. Więc ruszyliśmy do samolotu.


Leon:

Trafiło mi się miejsce w samolocie przy Violettcie, nie było aż tak źle, bo naprawdę lubię ją. W sęsię jako przyjaciółkę, najlepszą przyjaciółkę. Po 4 godzinach wylądowaliśmy,  i pojechaliśmy do hotelu. Dziewczyny miały pokój naprzeciwko nas.

Wieczór:
Narrator

Violetta i Leon zrozumieli już dawno że są w sobie zakochani, ale bali się swoich reakcji.
Leon i violetta wyszli na balkon ( w swoich pokojach) i zaczeli śpiewać:

Violetta
Leon
Razem

You and I,
We're like fireworks and symphonies exploding in the sky.
With you, I'm alive
Like all the missing pieces of my heart, they finally collide.

So stop time right here in the moonlight,
Cause I don't ever wanna close my eyes.

Without you, I feel broke.
Like I'm half of a whole.
Without you, I've got no hand to hold.
Without you, I feel torn.
Like a sail in a storm.
Without you, I'm just a sad song.
I'm just a sad song.

With you I fall.
It's like I'm leaving all my past in silhouettes up on the wall.
With you I'm a beautiful mess.
It's like we're standing hand in hand with all our fears up on the edge.

So stop time right here in the moonlight,
Cause I don't ever wanna close my eyes.

Without you, I feel broke.
Like I'm half of a whole.
Without you, I've got no hand to hold.
Without you, I feel torn.
Like a sail in a storm.
Without you, I'm just a sad song.

You're the perfect melody,
The only harmony
I wanna hear.
You're my favorite part of me,
With you standing next to me,
I've got nothing to fear.

Without you, I feel broke.
Like I'm half of a whole.
Without you, I've got no hand to hold.
Without you, I feel torn.
Like a sail in a storm.
Without you, I'm just a sad song.


Without you, I feel broke.
Like I'm half of a whole.
Without you, I've got no hand to hold.
Without you, I feel torn.
Like a sail in a storm.
Without you, I'm just a sad song.
I'm just a sad song.

/
Hej, po pierwsze o to link to tej piosenki :https://www.youtube.com/watch?v=BZsXcc_tC-o
po prostu musiałam dodac tą piosenkę bo bardzo mi się podoba i dlatego bo pasuję do tej histori Leonetty.
Po drugie, chciałabym zeby było więcej komentarzy proszę jeśli to czytacie dajcię mi komentarz nawet z anonimka. Proszę!!
I mam nadzieję ze podoba wam się ten rozdział więc, jutro pojawią się 2 rozdziały. :) jej
~Kasia

1 komentarz: