Moja lista blogów

Moja lista blogów

czwartek, 5 lutego 2015

Prolog

Nazywam się Violetta. Mineło pare lat odkąd skończyłam Studio, ale mam zamiar opowiedzieć wam moją i moich przyjaciół historię. Dowiecie się jak toczyło się moję życie przez te trzy lata którę spędziłam w Studiu, będą tu moję wzloty i upadki. 

                                                   ***
5 lat wcześniej


Violetta:

Dziś mój pierwszy dzień w studiu, nie wiem czy się cieszyć czy płakać trochę się stresuję. Jest tu dużo osób, chyba jednak się wrócę do domu, miałam już wychodzić ze Studia ale był mały problem moja ciocia Angie która pracuję tu jako nauczycielka śpiewu mnie zauważyła i zaczęła wołać. Byłam już blisko niej ale na kogoś wpadłam.....

/
Hej nazywam się Kasia od dziś zaczynam mojego bloga na temat całego serialu "Violetta", macie o to prolog mam nadzieję że się wam spodoba, jutro wieczorem będzie rozdział 1 spróbuję żeby był długi.
Kasia

1 komentarz: