Moja lista blogów

Moja lista blogów

piątek, 6 lutego 2015

Rozdział 1- "Miło cię poznać"

Violetta:

....był to chłopak o ślicznych brązowych oczach oraz włosach. Nie mogłam oderwać od niego oczu, był cudowny.
-Hej wszystko w porządku, nie zauważyłem cię, jesteś nowa?
-Tak jest to mój pierwszy dzień i nic się nie stało. Nazywam się Violetta.
- Ja jestem..
- Oh, Violetta widzę że pozanłaś już Leona- powiedziała moja ciocia.
-Tak pozanliśmy się, miło było cię ponazć Violetto ja już muszę iść na lekcj. Do zobaczenia.
Nie mogłam przestać się na niego patrzyć. Angie chyba to zauważyła ponieważ mnie szturchneła.

Leon:

Wow. Ta dziewczyna była prześliczna. Mam nadzieję że ją jescze kiedyś spotkam. Cieszę się że od dziś będzie się tu uczyć. Dopiero teraz zauważyłam że moi przyjaciele ciągle do mnie gadają. Na szczęście zadzwonił dzwonek na lekcje z Gregorio, więc nie musiałem się im tłumaczyć dlazcego jestem zamyślony.

Fran:

Zauważyłam że Leon ciągle się przygląda nowej uczennicy, na przerwie muszę z dziewczynami iść do tej dziewczyny i pogadać z nią. Ciekawe czy podoba jej się Leon.
*Przerwa*
Ja, Naty, Ludim i Cami szłyśmy do tej dziewczyn, właśnie rozmawiała z Angie.
- Hej jesteś nowa?
-Tak.
- Nazywam się Fran to Ludmiła ale możesz do niej mówić Ludmi lub Lu, Camila (Cami) oraz Naty.
- Miło was poznać ja nazywam się Violetta ale możecie mówić mi Viola.
-Mam takie małe pytanko, czy podoba Ci się Leon, widziałyśmy jak na siebie patrzycię.
-Cooooooo??? Nie.....
-Dobra, powiedzmy że ci wierzymy, chcesz znami iść po szkole do Restro, poznasz resztę paszki?-Spytała Ludiła.
-Jasne czemu, nie.
Okazało się że Viola jest z nami w klasię, widziałam jak Leon się ciągle na nią patrzy. Okazało się że Angie to ciocia Violetty. Myśle że od dziś Viola będzie należała do naszej paczki.
*Po lekcjach*

Ludmiłą:

Szłyśmy właśnie do restro, Violetta oczywiście z nami. W restro czekali już na nas chłopaki.
-Violu poznaj Andresa, Leona, , Maxiego, Marco oraz Broadway.
-Miło was poznać - powiedziała Violetta
-Ciebie też-odpowiedzieli chórem chłopcy.
Szybko zajeliśmy miejsca obok chłopaków tak żeby Viola siedziała obok Leona.


Violetta:

Ale dziewczyny mnie w kopały muszę siedzieć obok Leona, przyznam się że nawet mi się podoba , ale i tak wiem ,ze zrobiły to specjalnie. O 17 zaczeliśmy się rozchodzić po domach okazało się ze Leon i Fran mieszkają dwa domy ode mnie. (Fran i Leon są rodzeństwem). Zjadłam kolacje, umyłam sie i położyma się do łóżka zasypiając z myślą że jutro znów się spotkam z nowo poznanymi przyjaciółmi ze Studia.


                                                                   ***
Hej, wiem rozdział taki sobie nie miałam pomysłu o czym napisać, myślę że rozdział drugi pojawi się może dziś wieczorem albo jutro rano.
~Kasia

2 komentarze:

  1. Rozdział jest świetny i czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też czekam na kolejny rozdział na twoim blogu :)

      Usuń