Moja lista blogów

Moja lista blogów

czwartek, 19 lutego 2015

Rozdział 5-"Nowa?"

Violetta:

Gdy Antonio powiedział nam o tym że zmieniamy nazwę studia wszyscy zaczęli śpiewać 'on beat, on beat'.
-Jeszcze chcę powitać dwie nowe uczennice : Lara i Lena.-powiedział Antonio.
-Lena?!? Co ty tu robisz?!-krzykneła Naty.
-To ty ją znasz?-zapytałam Naty.
-Tak to moja siostra, a w ogóle spytam jeszcze raz?!
-Mama i tata zapisali mnie tu do szkoły.-odpowiedziała siostra Naty.
Naty i Lena odeszły od nas. Byłam trochę zła bo ta Lara, ciągle się patrzyła na Leona, ale on na szczęście nie zwracał na nią uwagi.

Lara:

Dziś jest mój pierwszy dzień w Studiu On Beat. Ciekawe czy się z kimś zaprzyjaźnie. Jeden z chłopaków mi się nawet spodobał ma na imię Leon, ale go oobchodzi tylko ta Violetta. Ale i tak jeszcze będzie ze mną.

Ludmi:

Szłam właśnie przez park, gdy nagle usłyszałam jak ktoś mnie wolał odwróciłam się i zobaczyłam Federico. Nawet się trochę ucieszyłam.
-Hej, jak tam-zapytał się mnie.
-Hej dobrze długo mnie tak wolałeś?
-Nie przed chwilą cię zauważyłem, więc pomyślałem że będziesz chciała się przejść ze mną.-powiedział.
Chodziłam z Federico, po parku było fajnie, śmialiśmy się i wygłupialiśmy. Było
Super!

/
Hej,
Mam nadzieję że wam się podoba ten rozdział. 6 rozdział pojawi się jeszcze dziś. Proszę jeszcze raz o komentarze.
~Kasia:-)

1 komentarz: