Moja lista blogów

Moja lista blogów

środa, 18 lutego 2015

Rozdział 3- "Szalone Nocowanie"

Violetta:

Była 17:00, a ja mniałam próbę z Leonem. Bardzo dobrze mi się z nim pracuję, uażam że jest bardzo utalentowany. Ja i Leon bardzo się zaprzyjaźniliśmy od czasu naszego pierwszego spotkania, zresztą inni też są super, dzis po próbie umówiłam się z dziewczynami że będziemy nocować u Francesci.
Zapowiada się super wieczór.

#Godzinę później

Przyszłam do domu zeby wziąść wszystkie potrzebne mi rzeczy na nocowanie. Po spakowaniu wszystkich rzeczy porzegnałam się z tatą, Angie, Olgą i Ramallo. Po drodzę do Fran spotkałam Ludmi, więc pomyślałam że to bardzo odpowiedni moment do wypytanie jej na temat Federico.
- A więc, Ludmiło..
-Tak????
-Czy podoba ci się Fede?!-wypaliłam jak gdyby nigdy nic.
-Coooooo?!? Jaaaa? O czym ty mówisz?! A pytał, się o mnie?-Zapytała Ludmiła
Wtedy strzeliłam tak zwanego Facepalma.
-A jednak, on Ci się podoba!
-Nie, tak, możę trochę...
-Dlazcego mu nie powiesz?
- To tak trochę jak ty z Leonem, po prostu nie chcę zepsuć naszej przyjaźni.
- Cooo?! Jak ja z Leonem, on mi się nawet nie podoba.
-Taaa... Bo uwieżę
Nie miałam więcej siły się kłócić z Ludmiłą, więc nie ciągnełam już tego tematu. Czas tak szybko nam zleciał że już byłyśmy przy domu Fran.

Francesca:

Kłóciłam się właśnie z moim bratem Leonem o to że chłopaki nocują u niego gdy dziweczyny zostają na noc u mnie. Już miałam wybuchnąć gdy usłyszałam dzwonek do drzwi. To pewnie dziewczyny ciekawę jak zaregują na wiadomoćś że chłopaki też będą tu nmocować. Gdy otworzyłam drzwi zobaczyłam uśmiechniętę od ucha do ucha Ludmi i Violę,
-Hej dziewczyny, jest sprawa mój durny brat też dziś robi nocowanko więc chłopaki też będą tu w domu, nie bedzię wam do przeszkadzać?
-Nie coś ty jakoś raczej przeżyjemy tę noc,-powiedziała Viola
Dziewczyny przychodziły po koleji zresztą jak chłopaki, gdy wszyscy już byli postanowiliśmy zagrać w butelkę.
Jako pierwsza zakręciła Ludmiła i wypadło na mnie.
-A, więc Francesco, wyzywam cię żebyś powiedziała Marco że jest najlepszym co cię spotkało w życiu.
-Ok! A więć, Marco jesteś najlepszym co mnie spotkało w życiu! Zadowolona.
Pokręciłam i wypadło na Violę, pomyślałam że ona i Leon byli by fajną parą wieć..
-Violu, masz....

/
O tym jakie wyzwanie ma Fran dla Violi dowiecie się w 4 rozdziale który pojawi się jescze dziś lub jutro rano. Mam nadzieję że spodobał wam się ten rozdział i mam zamiar trochę przyspieszyć z rozdziałami.I proszę was o więcej komentarzy oraz liczb odwiedzin.
~Kasia

1 komentarz:

  1. Świetny rozdział i przepraszam, że dopiero tak późno komentuję.

    OdpowiedzUsuń