Moja lista blogów

Moja lista blogów

sobota, 7 lutego 2015

Rozdział 2 - "Na poddaszu"

Dedykuję ten rozdział mojej najlepszej przyjaciółcę Zuzi.


Violetta:

Wstałam dziś o 7:30 ponieważ o 9:00 rano mam zajęcia w studiu. Wziełam z szafy ubrania i poszłam do łazienki wziąść szybki prysznic, następnie się ubrałam i poszłam na śniadanie. Tam czekał, mój tata, odkąd poznał Angie bardzo się zmienił. Po śniadaniu udałam się do studia, spotkałam tam Ludmiłe, powiedziała mi że cała paczka nie może się doczekać ponieważ ich kolega wraca z Włoch.
-Violetta?!
-Fede?!, Matko jak ja cię dawno nie widziałam, co ty tu robisz.
-Ja tu się uczę a ty?
-Mogę się tylko spytać skąd wysię znacie?-zapytała Ludmi.
-Ludmi, Federico to mój kuzyn.
-Aha, to już wszystko jasne.
Coś mi się wydaje że Ludmilę podoba się Fede, patrzyła się na niego dziwnym wzrokiem. Będę musiała z nimi o tym pogadać.


Federico:

Gdy zobaczyłem mi znajomą sylwetkę, była to moja kuznka Violetta która gadała z Lu. Zawołałem ją chwilę pogadałem z dziewczynami a potem poszliśmy na zajęcia z Pablo.
Na zajęciach:

Pablo:

-A więc, dziś dobierzemy was w pary i musicię napisać wspólnię pisoenkę, temat dowolny. No to Francesca będziesz pracować z Marco, Ludmiła z Federico,Camila z Broadwayem, Naty z Maxim, a Violetta z Leonem.


Leon:

Gdy tylko usłyszałem moję imię i ze bedę śpiewał z Violettą bardzo się ucieszyłem. A zarazem byłem ciekawy jak będzie mi się z nią pracować.



                                                          ***
Hej, Tak jak mówiłam rozdział pojawił się dziś rano, mam nadzieję ze wam się spodobał. Następny będzię chyba dziś wieczorem.
Kasia

2 komentarze: