Moja lista blogów

Moja lista blogów

środa, 18 lutego 2015

Rozdział 4- "Studio On Beat"

Francesca:

...pocałować Leona!
-COOO?!?!?-krzykneli w tym samym czasie  Violetta i Leon.
-No to co słyszeliście.

Violetta:

Nie musiałam wstawać bo Leon siedział obok mnie. Zbliżyłam swoją twarz do jego, on postąpił tak samo.
I zdarzyło się ja i Leon się pocałowaliśmy, to było niesamowite. Całowaliśmy się jakieś 15 sekund, ale potem zdałam sobie sprawę i się odklejłam od Leona.
- A więc, teraz ty kręcisz Violu.- powiedziała Naty
Zakręciłam i wypadło na Federico.
-Hmm, Federico już ci współczuję-zaśmiał się Leon a ja razem z nim
- No to, Fede masz do końca tej gry przytulać się do Ludmily.
Fede wykonał moje zadanie z wielką przyjemnością dzięki czemu wiem że mu też się podoba Ludmiła.
Graliśmy tak jeszcze z godzinę ale potem zdecydowaliśmy że obejrzymy jakiś film. Naszym problemem (dziewczyn) jest to że musimy oglądać głupi horror. Dlaczego? Ponieważ  Fran i Leon grali w papier, kamień, nożyce i Leon wygrał więc oglądamy horror.
Przyznam że film był dość straszny i czasami przytulałam Leona.

Naty:

Obudziłam się przytulona do  Maxiego co było trochę dziwne. Wyplątałam się z jego uścisku. Zauważyłam że dziewczyny też miały mały problem z odklejeniu od nich chłopaków.
Była 7:30 więc postanowiłyśmy zrobić nam wszystkim śniadanie. Gdy zaniosłśmy śniadanie na stół, chłopaki wstali o od razu rzucili się na kanapki.
Po śniadaniu wszyscy  uszykowaliśmy się do studio i wyruszyliśmy w drogę do szkoły.
Po drodze dużo się śmialiśmy i wygłupialiśmy. Ludzie którzy przechodzili obok nas dziwnie się na nas patrzyli.


#Studio
Antonio:


-Zwołałem apel żeby ogłosić wam coś bardzo ważnego. A więc U-mix zgodził się nas sponsorować i od dziś zamiast Studio 21, będziemy się nazywać Studio On Beat.


/
Hej,
Myślę że rozdział może być. Nie wiem ile jeszcze dodam dziś rozdziałów ale mylę że z 2 ponieważ mam wene twórczą.
Jeszcze bardzo chciałam podziękować za ponad 100 wyświetleń, bardzo wam dziękuję, mam nadzieję że będzie Jeszce więcej wyświetleń i bardzo was proszę o zostawienie komentarze.
~Kasia

1 komentarz: