Moja lista blogów

Moja lista blogów

poniedziałek, 9 marca 2015

Rozdział 13-"Telefon z Londynu"

Leon:

Dziś z całą paczką robi biwak w lesie. Umówiliśmy się że ja i Fran weźmiemy namioty, niestety mamy tylko 6 namiotów to znaczy że będziemy spali w parach, jak to ja odrazu zaklepałem że będę miał namiot z Violettą za co dostałem w łeb, od Fran.
Gdy spytałem się za co mnie walneła, to ona odpowiedziała że za moją głupote. Nie ma to jak kochająca siostra. Naty i Maxi obiecali że załatwią śpiwory, a Violetta załatwi jedzenie , więc jesteśmy idealnie przygotowani na biwak. O 19:00 wszyscy umówiliśmy się że spotkamy się przed moim i Fran domem. Całą nasza wycieczka polega na tym aby nie używać żadnej elektryczności, ciekwae kto się pierwszy pewnie moja siostra, ona 24h na dobę gada z Marco. Założyłem się z Fran ze jeśli nie wytrzyma całą noc bez telefonu to będzie mi służyć przez tydzień, a jeśli to ona wygra to przez tydzień nie będę się widywał z Violettą. Obym to ja wygrał, a nie ona! Była godzina 18;30 więc postanowiłem się powoli szykować na biwak. Wziełem ze sobą gitare ponieważ pomyślałem że pewnie będziemy śpiewać.

godzina: 18:50



Camila(NOWOŚĆ!!):

Noc zapowiada się dobrze, za chwilę wychodze z domu, wyjdę o 18:55 ponieważ Leon i Francesca mieszkają odemnie 2 domy. Nikt o tym nie wie ale ja i Broaduey zaczeliśmy się spotykać 2 dni temu. Teraz tylko Naty, Maxi, Fran, Andreas, Lena i Diego są sami. Ale jakoś ich sparuję. :)
Czas wychodzić, po drodzę zobaczyłam Naty i Lene jak się kłócą, która z kim ma namiot. Postanowiłam krzyknąć.
-Która się pierwsza odezwie ma namiot z Andreasem.
-Co?-krzykneła Lena
-Hahahaha, masz namiot z Andreasem, wspólczuję ci siostrzyko.-zaczeła się wyśmiewać Naty.
Nie dziwie sie jej że się śmiała, bo to naprawdę było bardzo śmieszne, nie życzę nikomu mieć namiot z Andreasem. 
Szliśmy już do lasu, podrodze wygupialiśmy się inni ludzie się na nas dziwnie patrzelei.
Ja i Broaduey już powiedzieliśmy naszym znajomym że jesteśmy razem. Potem Leon postanowił że każda dziewczyna ma namiot z chłopakiem. Ja z Broaduey, Lena z Andreas, Viola z Leonem, Francesca z Diego, Ludmi z Federico oraz Naty z Maxim. Nikomu nie przeszkadzały te połączenia oprócz Leny zaczeła krzyczeć czy może być w namioscię z Naty i Maxim, ale każdy krzyknoł że nie.

Viola:

Gdy już się rozłożyliśmy postanowiliśmy trochę pośpiewać zaczełam ja i Leon:
Viola
Leon
Razem

See I can wake up I'm living a nightmare
That keeps playing over and over again
Left in a room so held up on you
And your cool just being friends

Left on the sidelines
Stuck at a red light
Waiting for my time
And I can't see


Why don't you love me?
Touch me, tell me I'm your everything
The air you breathe
Why don't you love me baby
Open up your heart tonight
I could be all that you need
Why don't you love me?
Why don't you love me?



See I'm just too scared to tell you the truth
Cause my heart can't take anymore
Broken and bruised longing for you
And I don't know what I'm waiting for

Left on the sidelines
Stuck at a red light
Waiting for my time
So just tell me



Why don't you love me?
Touch me, tell me I'm your everything
The air you breathe
Why don't you love me baby
Open up your heart tonight
I could be all that you need
Why don't you love me?
Why don't you love me?


Why don't you give me a reason
Please tell me the truth
You know that I keep believing
Till I'm with you



Why don't you love me
Kiss me, I could feel your heart tonight
It's killing me so
Why don't you love me?
Touch me, tell me I'm your everything
The air you breathe
And why don't you love me baby?
Open up your heart tonight
I could be all that you need

Why don't you love me?
Why don't you love me?
Why don't you love me?


Gdy skończyliśmy wszyscy zaczeli nam bić brawo, w pewnym momencie usłyszeliśmy coś w krzakach...


Ciąg dalszy nastąpi...


/
hello,
jak tam waszę życię rozdział jest dość długi jak na mnie. Nadal czekam na więcej wejść więc się postarajcie i dobijmy do 500 wyświetleń. Proszę
Ps-Chciałabym powiedzieć że ten rozdział napisałam wczoraj ale głupia ja niezauważyłam że nie nacisnełam przycisku Opublikuj, więc sorry.
~kasia

4 komentarze:

  1. Super blog.
    Zapraszam do siebie: http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;D Dopiero dzisiaj go odkryłam. Jest 23:47 Idealna godzina żeby przeczytać wszystkie rozdziały. Nieprawdaż? :P Mam do cb tylko malutką prośbę. Pisz odrobinę dłuższe rozdziały. Kto jest w tych krzakach?! Cuż muszę poczekać do kolejnego aby się przekonać... To raczej ktoś z ich paczki ale jak to przeczytałam to pierwsze co mi wpadło do głowy to nwm czemu ale Lara lub Diego :/
    Czekam na next i zapeaszam do mnie ♥
    P.s. już 23:51^^

    OdpowiedzUsuń