Moja lista blogów

Moja lista blogów

wtorek, 31 marca 2015

LBA ~1

Bardzo chciałabym podziękować Xxx Xxxx za nominację do LBA.

1. Jak masz na imię?
Nazywam się Katarzyna, ale jak ktoś tak do mnie mówi do wtedy radze mu uważać na mnie, wole jak się mówi do mnie Kasia.

2. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
To trochę śmieszne, bo uwielbiam serial Violettę ale nigdy nie mogłam sobie wyobrazić jak to jest prowadzić bloga, i namówiła mnie na to moja najlepsza przyjaciółka, najgorsze jest tylko to ze nie mam tyle wolnego czasu na pisanie, ale się staram.

3. Masz jakiś cytat, którym kierujesz się w życiu?
Tak mam i o to on:
Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.
                                                                           William Shakespeare

 4. Czy zmieniłabyś coś w moim blogu?
Nigdy ponieważ twój blok jest idealny.

5. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz?
MATMA

6. Jaki jest twój ulubiony sport?
Ostatnio na W-f miałam pływanie, i myślę ze to jest mój ulubiony sport.

7. Jakie miasta chciałabyś odwiedzić?
Byłam już w bardzo dużo rożnych miejscach ale najbardziej chciałabym zwiedzić Rzym.

8. Kto wie, że piszesz bloga?
Mamusia

Dobra a o to kogo ja nominuje :

http://fedemilaviolettamarzenia.blogspot.co.uk/
http://leonetta-foreeverr.blogspot.co.uk/
http://newstoryaboutleonetta.blogspot.co.uk/

Pytania:
1.Jak masz na imię?
2.Dlaczego prowadzisz bloga?
3.Masz jakaś inspiracje.
4.Kto wie ze masz bloga?
5.Kogo najbardziej chciałabyś poznać z paczki Violetty?
6.Masz ulubiona książkę?
7.Kim chciałabyś być gdy dorośniesz?
8.Ulubione pary z Violetty?
9. Jakbyś spotkała Boga, za co byś mu podziękowała. 

Chciałabym jeszcze podziękować za nominowanie mnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz