Moja lista blogów

Moja lista blogów

czwartek, 5 marca 2015

Rozdział 11- "Dlaczego ja?!"

Violetta:

Dlazcego życie czasem jest takie trudne? Dlaczego jedna osoba umie tak zepsuć moje życie? Wszystko zaczeło się godzinę przed moją randkom z Leonem. Postanowiłam że przed piknikiem szybko zajdę do Studia po mój fioletowy pamiętnik. Po drodzę zauważyłam Leona nie chciałam żeby mnie zobaczył, więc schowałam się za drzewem. To co zobaczyłam mnie zaszokowało Lara pocałowała Leona.
W tamtym momencie z mojej twarzy zaczeły lecieć , Leon mnie chyba zauważył ponieważ zaczoł krzyczeć moje imię i biec za mną. Ja w tam tym momencie uciekłam do domu. Następnego dnia musiałam iść do szkoły. Więć wstałąm o 7:00 wybrałam z szafy to:
następnie poszłam do łazienki się umyć i ubrać. Po czynnościach w łazience zeszłam na dół na śniadanie. Zauważyłam że Fede który na razie mnieszka u nas, siedzi już przy stole i je śniadanie.
-Cześć Violu,-powiedział Fede-co sie dzieje? Jesteś od wczoraj wieczora bardzo przygnębiona.
-Nie ważne, powiem Ci po szkolę teraz się spiesze.
-Trzymam cie za słowo.
-DING DONG
Gdy usłyszałam dzwonek do dzwi poszłam sprawdzić kogo tu sprowadza. Otworzyłam dzwi i zobaczyłam Naty ubraną w to :
-O matko Violu nic Ci nie jest przyszłam tu od razu gdy Leon powiedział Francesce co się stało, trzymasz sie jakoś?- Zapytała Natalia
-Tak żyje, zdałąm sobie sprawe że Leonowi nie wolno ufać i już.
W tam tym momencie Naty mnie przytuliła.Cieszyłam się że w końcu odnalazłam przyjaciół którzy mnie wspierali. 

Ludmiła:

Gdy weszłam do Studia zauważyłam Fran, Naty i Viole, odrazu do nich podeszłam. Dziewczyny opowiedziały mi co się stało. Byłam zdziwiona bo znam Leona od dziecka i nie wiedziałąm że jest do takiego czegoś zdolny. Będę musiała z nim pogadać, to nie możliwe że to on ją pocałował.
-Ludmi, możemy pogadać?- W tej chwili podszedł do mnie Fede.
-Tak, oczywiście.
-To może pójdziemy do Parku?
-Okey
Szliśmy w przyjemnej ciszy do Parku, gdy w pewnym momencie Federico się zatrzymał, stanoł centralnie przedemną.
-Ludmi, chciałem Ci powiedzieć że od pewnego czasu podobasz mi się i...-w tym momencie pocałował mnie.

/
Hej to ja, dawno mnie nie było, jest już 300 wejść ale jestam zła bo wczoraj były tylko 3 wejścia, to była mała duża przesada. Jestem zawiedziona, wiem że dawno nie było rozdziałów ale nie miałam weny, więc prosze o więcej wejść i komentarzy. Chciałam jeszcze powiedzieć że mam wene i dziś będzie jescze rozdział 12 i może 13. :)
~Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz