Moja lista blogów

Moja lista blogów

czwartek, 5 marca 2015

Rozdział 12-"Przyjaciele Na zawsze"

4 Dni Później:

Leon:

Na szczęście wszystko z Violą jest w porządku, powiedziałem jej że to Lara mnie pocałowała, trochę długo ją przekonawywałem ale w końcu mi uwieżyła i zostaliśmy parą. W końcu, tak jakoś ją pocałowałem i wyznałem miłość i tak wyszło. Jeszcze ten nowy Diego, nasza paczka za kumplowała się z nim jest naprawdę w porzo. 
Najgorsze jest tylko to że Fran jest załaman po wyjeździe Marco, zresztą jak wszyscy.

Następnego dnia:

Fran:

Płaczę i płaczę i nic, to w ogóle nie pomaga, tęsknie coraz bardziej za Marco.Nie byłam w szkole od 2 dni ale dziś muszę już iść. Jakoś wytrzymam nie ważne że ma załamanie nerwowe.
Wziełam ubrania i poszłam do łazienki, następnie umyłam się i ubrałam się w to:
Gdy wyszłam z łazienki poszłam do Studia.
-Ał, uważaj jak leziesz-krzyknełam, wtedy podniosłam głowe i zobaczyłam chłopaka o boskich rysach twarzy.
-Bardzo cię przepraszam nie chciałem, po prostu się zamyśliłem.-powiedział chłopak.
-NIc się nie stało to też moja wina, a w ogóle jestem Francesca ale możesz mówić mi Fran
-Ja sie nazywam...

Federico:

Od tamtej pory gdy powiedziałem Ludmile że mi się podoba zaczeliśmy się unikać, nie wiem dlaczego bo myślałem ze ona też mnie lubi, może się myliłem.
-Fede możemy pogadać?-zapytała mnie tajemnicza osoba
-Tak możemy Ludmi
- A więc, od tamtej pory gdy mnie pocałowałeś byłam zamyślona czy to była prawda czy sen, podobasz mi sie od zawsze. Przepraszam że tak zaaregowałam na twoją wiadomoś, ale po prostu w to nie mogłam uwieżyć że moje marzenia się spełniały. A więć nadal chcesz żabym została twoją dziewczyną?
To co powiedziała mi Ludmiła zaszokowało mnie, cieszyłem się bardzo.
-Tak chcem być z tobą.
Wtedy naszę usta się złączyły, a ja cieszyłem się że w końcu wiem co Ludmiła czuję.

/
Rozdziału 13 dziś już nie będzie ale jutro napewno się pojawi. Czekam na wejścia bo nikt nie wchodzi, więc dawajcie wchodzce mówcie innym, proszę was bardzo. Czasami wydaję mi się że piszę te rozdziały tylko dla siebie. Bardzo proszę wchodzie i zostawiajcię komemntarzę.

~Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz