Moja lista blogów

Moja lista blogów

wtorek, 3 marca 2015

Rozdział 10-"When you tell me that i love you"

Maxi:

Siedziałem w klasie z Naty i rozmawialiśmy, w pewnym momencie do klasy weszła Angie, a za nią reszta klasy.
-A więc dzieci, jak większość z was wie, za 3 dni Marco wyjeżdża, więc Antonio postanowił przyjąć na jego miejsce nowego ucznia, Diego- wszyscy słuchaliśmy dokładnie naszej nauczycielki.

Leon:

Ale dziś nudy?! Czekam na moją siostre Fran bo chcem ją namówić żebyśmy my i nasi przyjaciele pojechali do domu letniskowego naszych rodziców.
Godzinę później:

Wszyscy się zgodzili za tydzień jedziemy.


Violetta:

-When you tell me that I love you..-śpiewałam sobie pod nosem, gdy nagle do mojego pokoju weszła Angie.
-Cześć Violu, jak tam u ciebie- zapytała Angie.
-Aa, dobrze, cieszę się bo za tydzień jadę do lasu z przyjaciółmi.
-To fajnie, mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić, wiesz zgłodniałam, chcesz coś?
-Nie dzięki- odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy.
Do: Leon
Ale cieszę się na ten wyjazd.
Od: Leon
Ja też, Violu może chciałabyś jutro się ze mną wybrać na piknik?
Do:Leon
To znaczy na randkę?
Od:Leon
Jak chcesz tak to nazwać to tak.
Do:Leon
Z chęcią się z tobą wybiorę na piknik.
Aaaa Leon mnie zaprosił na randkę ale się cieszę. Z myślą o Leonie zasnełam.

/
Myślę że rozdział jest nudny i to bardzo. Wiem długo czekaliście, sorry moja wina nie chciałam ale byłam strasznie chora. Więc jeszcze raz sorry.
~Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz