Moja lista blogów

Moja lista blogów

sobota, 6 czerwca 2015

Prolog

Narrator:
Historia grupki przyjaciół która tak naprawdę się jeszcze nie zna.Wszystko zaczęło się w internacie w Anglii. Wszyscy byli w drodze do akademika rozmawiali ostatni raz ze swoimi rodzicami których zobaczą dopiero w lato. Może powiem też coś trochę o  nich, zacznijmy od bliźniaków Verdas, czyli Leon i Francesca (Fran) ktoś może pomyśleć że to oni chcą jechać do tej szkoły ale nie ich rodzicę dają tam za karę, a dokładniej za gigantyczna imprezę i krokodyla w wannie. Violetta Castillo, jest szarą myszką ale wszystko się jeszcze zmieni. Ludmila Ferro i Federico Pasquarelli, choć sie nie znają to są tacy sami czyli mało mówni, bez przyjaciół ale tak już nigdy nie będzie. I na sam koniec Natalia Vidal, Camilla Torres, Broduey, Maxi Ponte oraz Diego Hernández cała czwórka za się i to bardzo dobrze, ale dowiecie się później skąd.
Wszyscy własnie czekają na swoje nowe pokoje, pokoje były 5 osobowe. Każda zdziewczyn wchodziła po koleji, aż postanowiły ze się przedstawią.
- A więc jestem Francesca ale mówcie mi Fran.
-Ja jestem Ludmiła ale możecie też mówić po prostu Lu.
-Mam na imię Violetta.
- A my to Naty i Cami
- Wiecie co myśle że to będzie chyba naprawdę fajny rok i się zaprzyjaźnimy.- powiedziała Fran
Leon:
Po przywitaniu się z nowymi kolegami powiedziałem że idę na chwilę do mojej siostry bo ona wzięła moją walizkę a ja jej. Okazało się ze mieszka ona na przeciwko mnie. Zapukałem i otworzyłam mi je...

Hej, o to prolog mojego nowego opowiadania, mam nadzieję że się podoba, a pierwszy rozdział dodam jak najszybcie się da

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz