Moja lista blogów

Moja lista blogów

piątek, 17 kwietnia 2015

Nowina

Hej drodzy czytelniczy,

Chciałabym najpierw powiedzieć że to nie jest żadne pożegnanie czy coś takiego, nadal będę dodawać rozdziały. Chciałam was powiadomić na temat następnego rozdziału, tak naprawdę chcę tam jeszcze dopisać z 5 linijek, więc rozdział się pojawi dziś, wiem że moja szkoła dopiero idzie w poniedziałek do szkoły ponieważ mam dłużej nisz wy ferie, ale dziś mineły równe dwa tygodnie od kąd musiałam uspać mojego psa z powodu ugryzienia kleszcza, mój pies miał w czerwcu skończyć 4 lata, więc nadal jakoś nie jestem na siłach żeby być taka szczęśliwa, tylko ciągle udaję, żeby mojej mamie nie było przykro i chciałam jeszcze powiedzieć że mam nadzieję że nie odsuniecie się ode mnie chociaż i tak nikt tu pewnie nie wchodzi, więc dziękuję za wysłuchanie rozdział na sto procent się dziś pojawi ale teraz muszę się żegnać bo jadę na zakupy z mamą.

~Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz